Бишкек, 13.01.23. /Кабар/. Социалдык фонддун жарандарды, арыздарды кабыл алуу жана калк менен иш алып баруу бөлүмүнө 2022-жылдын январь-декабрь айларында 10 миң 736 арыз жана даттануу кайрылуулар келип түшкөн.
Соцфонддун басма сөз кызматынан билдиришкендей, анын ичинен:
- жазуу турундө кайрылуулар – 453;
- ооз эки кайрылуулар – 917;
- электрондук кайрылуулар – 219.
"2022-жыл ичинде келип түшкөн мамлекеттик социалдык камсыздандыруу жана пенсия менен камсыз кылуу жөнүндө маселелери боюнча толук түшүндүрмө берилди", - деп айтылат билдирүүдө.
Ал эми жазуу жүзүндөгү (электрондук, оозеки) кайрылуулардын тематикасы боюнча төмөнкү багыттарда суроолор келип түшкөн:
- пенсиялардын өлчөмдөрүн жогорулатуу жөнүндө;
- мамлекеттик социалдык камсыздандыруу жөнүндө;
- пенсияларды индексациялоо тууралуу;
- пенсияга укугу боюнча;
- пенсия чектөө, пенсияларды өз убагында төлөө жана туура эсептөө тууралуу;
- пенсиянын топтоо бөлүгүндө пенсиялык топтоолорун чектөө жана төлөө жөнүндө.
Ошондой эле төраганын орун басарлары жана аппарат жетекчиси тарабынан 134 жаран өздөрүнүн кабыл алуусунда болду жана кабыл алууда болгон суроо-талаптарына тиешелүү чаралар көрүлдү.
Андан тышкары, Социалдык фонддун 54-33-16, 57-66-67 “Ишеним телефону” жана 0555 64-04-16 “Уюлдук ишеним телефону” аркылуу мамлекеттик жана расмий тилде мамлекеттик социалдык камсыздандыруу жана пенсия менен камсыз кылуу чөйрөсүндө жеткиликтүү оозеки түшүндүрмөлөр берилип келүүдө.
2022-жылдын январь-декабрь айларында 5 миң 693 телефон чалуу жана уюлдук телефон аркылуу 3 миң 320 чалуу түшкөн.
Пикир
Оставить комментарий