Бишкек, 28.04.23. /Кабар/. 2023-жылдын биринчи кварталында Wildberries`ке 1,7 миң кыргызстандык бренд чыкты. Мунун эсебинен аталган онлайн-аянтчада ата мекендик өндүрүштү сатуунун көлөмү 4,7 млрд реблга жетти. Бул тууралуу соода платформасынын басма сөз кызматы билдирди.
Платформада катталган жергиликтүү ишканалардын жалпы саны 3,3 эсеге көбөйүп, 8 183кө жеткен. Алардын көбү аялдардын жана өспүрүмдөрдүн кийимдери, балдар товарлары жана китептер сегменттеринде пайда болгон.
"Жергиликтүү өндүрүүчүлөрдүн тамак-аш продуктылары, интерьер элементтери, тиричилик буюмдары, оюнчуктары, балдар кийимдери, ошондой эле косметика жана парфюмерия продукциялары эң көп суроо-талапка ээ.
Жергиликтүү продукциянын экспортунун көлөмү жылына 4 эсеге өсүүдө. Кыргызстандын товарларына эң чоң суроо-талап Армения (+340%), Беларусь (+271%) жана Россияда (+309%) өстү.
Кыргызстандын динамикалуу өсүү категориясындагы товарларынын ондугу:
- үй үчүн товарлар (+972%);
- шторалар жана аксессуарлар (+713%);
- баш кийимдер (+1000%);
- оюнчуктар (+682%);
- идиш-аяк жана инвентарь (+460%);
- балдар үчүн кийимдер (+470%);
- обут кийим (+348%);
- кийим (+314%);
- колго жасалган буюмдар (+364%);
- тамак-аш (+107%).
* Wildberries`та 2023-жылдын январь-апрель айларындагы сатуулары боюнча маалымат
Пикир
Оставить комментарий