• 86.5
  • 91.23
  • 0.87

Өзгөчө кырдаалдар министрлигинин "112-Кыргызстан" мобилдик тиркемеси иштелип чыкты

Коом 0

Бишкек, 25.05.22. /Кабар/. Өзгөчө кырдаалдар министрлиги тарабынан "112-Кыргызстан" мобилдик тиркемеси иштелип чыкты. Бул тууралуу ведомствонун басма сөз кызматы билдирди.

Маалыматка ылайык, бул колдонмо калкты мүмкүн болуучу өзгөчө кырдаалдар жана кризистик кырдаалдар жөнүндө шашылыш билдирүү, ошондой эле кесепеттерин жоюу боюнча иштерди координациялоо максатында түзүлгөн.

Аталган тиркемени туура колдонон республиканын жарандары жана коноктору Өзгөчө кырдаалдар министрлигинен билдирүүлөрдү тез ала алышат. Ушуга байланыштуу чара көрүү убактысы кыскарып, коркунуч, өзгөчө жана кризистик кырдаалдар келип чыккан учурда көрсөтүлүүчү жардамдын сапаты жакшырат.

Мобилдик колдонмо Android жана iOS түзмөктөрүндө жеткиликтүү. Смартфонуңуз үчүн “112-Кыргызстан” тиркемесин тиркемелер дүкөнүнөн жүктөп алсаңыз болот: Google Play, App Store же шилтемеден жүктөп алыңыз: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yorc.iamsmobile&hl=ru&gl=US.

"112-Кыргызстан" системасы төмөнкү негизги милдеттерди чечүү үчүн бирдиктүү нөөмөт-диспетчердик кызматтарды маалыматтык камсыздоо үчүн иштелип чыккан:

- "112" номери боюнча чалууларды кабыл алуу (окуялар жөнүндө билдирүүлөр);

- байланыш операторунан "112" номуруна чалган адамдын жана (же) чалуу жасалган абоненттик түзүлүштүн жайгашкан жери (окуя жөнүндө кабар), ошондой эле чалууга жооп берүүнү камсыз кылуу үчүн зарыл болгон башка маалыматтарды алуу (окуя жөнүндө кабар);

- окуя жөнүндө келип түшкөн маалыматтарды талдоо; өзгөчө кырдаалдардын кесепеттерин жоюуну уюштуруу боюнча компетенциясына ылайык авариялар жөнүндө маалыматтарды, анын ичинде чалуулар (окуя жөнүндө) маалыматтарды жөнөтүү; "112" номери боюнча кайрылган адамга дистанциялык психологиялык колдоо көрсөтүү;

- туташуу капыстан үзгүлтүккө учураганда "112" номуруна чалган адамдын колдонуучу (терминалдык) жабдуулары менен байланышты автоматтык түрдө калыбына келтирүү; «112» номери боюнча бардык кирүүчү жана чыгыш чалууларды (окуя жөнүндө кабарларды) каттоо;

- инциденттердин негизги мүнөздөмөлөрү, келип түшкөн чакырууларга өзгөчө кырдаалдардын кесепеттерин жоюунун башталышы, аягы жана негизги натыйжалары жөнүндө маалымат базасын жүргүзүү (окуя тууралуу кабарлар);

- чет тилдерде чалууларды (окуялар жөнүндө отчетторду) кабыл алуу мүмкүнчүлүгү.

Пикир

Оставить комментарий